Biz de yenidoğan Zaman’ı sarılık olduk. 1,5 aylıkken ölçüm yapıldığında değerimiz 6 çıktı uzamış sarılık denildi. Bazen idrar yolu enfeksiyonu da sarılığın uzamasına neden oluyormuş. 3. Ayımıza kadar cildimiz sarı-esmer di arada kapkara oluyordu. şimdi yavaş yavaş ten rengi açılmaya başladı ve gözlerimiz grimsi gibiydi. Bunları takip edin siz de 3-4 aylık olunca geçiyormuş ne yazık ki