Selam kızlar benim 8 aylık bi oğlum var 9 kilo,doğduğu günden beri bu bez numarasını bi tutturamadık 6 aylıkken 4 numara kullanıyorduk,sonra eşim gitmiş 5.5 almış dedim çok büyük sonra 5 aldı,etrafımızdaki arkadaşlar çok büyük numara kullanıyorsunuz dediler 1 yaşında çocuklar 5 numara kullanıyorlar dediler,şimdi gitmiş eşim A101 den 4 numara almış🤦🏻♀️Ben küçük diyorum eşim tam diyor bide 120 tane,merak ediyorum sizler bebeklerinize kaç numara kullanıyorsunuz biz mi büyük kullanıyoruz acaba bana yardımcı olursanız çok sevinirim🌹❤️