nursocum teşekkür ederim alerji maması kullanıyoruz doktora salı gittik bana doymadığı için yapmıyor geç yapıyor mamaya başlayalım yapmaya başlıcaktır dedi salıdan beri mama meme gidiyoruz ama gala yapmadı ulaşamadım da eşimin işinden ötürü gidemiyırum şuan burda yaşayan varsa fikir almak istedim