Busrabektas Aezgi Benim doktorum 3 aydan sonra kendini iyi hissediyorsan yapabilirsin toparlamissin cok agir olmamak sartiyla dedi, ben 6 ayi bekledim sutum etkilensin istemedim kizim 6 aylikken tekrar hamile kaldigimi ogrendim:) ertelemeyin yapin gitsin😂
Aezgi NurrC hissediyorum acıkcası yaz gelmeden toparlanmak istiyorum plates ciddi anlamda sıkılaştırıyor
sdyrnkgn Aezgi yine de doktorunuza danışın. benim dikişlerimi kontrol etti. Sıkıntı görmedi 3 ay dedi☺️