Mom091 9 aylık kızıma aldım. 1 haftadır kullanıyoruz. Akıtma-damlatma şöyle yaptı, bunun damlatmaz sistemi kapağın hemen altında. Pipetin içilen kısmında(üst) içtikten sonra kalan suyu damlatıyor normal olarak. Ama suluğun içindekini dışarı sızdırmıyor. Şöyle diyeyim, temiz su olduğu için sıkıntı yok ama süt falan olsa içinde etrafı kirletir 3-4 damla çıkıyor içinden. Bakalım ben de uzun vadede memnun kalacak mıyım bilmiyorum inşallah koku yapmaz suluk meselesinde en sevmediğim şey o.