nazlieylul Hangisini kullanıyorsunuz memnunmusunz çok büyük parça gitsin istemiyrum ağızlarına mycey ve wee baby ninkine baktım karar veremedim biri süzgeçli biri silikon delikliydi hangisini almalıyım
Splash-Splash-Love nazlieylul Silikon tavsiye ederim parça kaçma durumu olmuyo. Fileliler hiç bi ise yaramıyor.
Deletedmom_29 nazlieylul ben silikonlu aldım memnunum Ama bazen yine de boğazına kaçtığı oluyor yiyeceklerin. Çok hızlı yediğinde özellikle
nazlieylul Splash-Splash-Love silikonun delikleri büyük gibi geldi ama normsl sanırım biberondan sonra çok büyük 😅
Gin nazlieylul markasını şimdi hatırlamıyorum ama silikon olanlardan kullanmıştık kızımda. Silikon almanızı tavsiye ederim