Bus_ra_ Miniktavsan şöyle 6 gibi emiyor 7-8 gibi kalkıyor bende 9 a doğru veriyorum ki acıksın biraz diye yanına da ıhlamur yapıyorum bayılıyorr 😄
Bus_ra_ Deletedmom115 aslında evde yapmak çok kolay aynı yoğurt mayalamak gibi deneyebilirsiniz 😄 benim oğlum lor sevdi diye ben lor yapıyorum labnede denedim onu pek sevmedi 🤷🏼♀️
Deletedmom115 Bus_ra_ Lor peynirini de denedim ama pütürleşmedi yoğurdu mayalamak gibi değil o daha basit geliyor bana 😁
Kubra34 Sarelim Doğrudur her doktor farklı işte🙂Ben doktoruna güvendim bir sorun da yaşamadım çok şükür