Kızlar bebegim 4 aylik sutum yetmediği için mamaya başlamamız önerdi doktor.iki gündür uc farklı biberonla kaşıkla ve enjektor ile deniyorum biberonu ağzında tutuyor emmiyor kaşıkla ve enjektor ile verince tükürüyor.yenidoganken hipp vermiştik yemişti gebe hipp aldım ama yemiyor mamayimi degistirmeliyim bilmiyorum. Uykusunda vereyim dedim ağlamayan çocuk biberonu ağzına verince ağlıyor napicam bilemiyorum nasıl mama verincem ben bu çocuğa yardım edin lütfen