annelikhalii Kızlar 2 hafta sonra 15 aylığız ama aklım hep karışık acaba az mi yedi çokmu sıkıyorum sizin fikirleriniz nelerdir örneğin 5 kasik bir çay bardağı örnek verirmisiniz her ogun ne kadar yemeli
ozgurunannesi annelikhalii 200 ml yani 1 su bardağı mesela biz 19 ayligiz. Corbalarimiz genelde ölçülü olur 200 ml zaten mideleri hemen hemen o kadar.
annelikhalii ozgurunannesi doğrudur canım bizimki bir öğün 1 su bardağı yese diğer öğünde o kadar yemez duyuyorum yakındakiler den bi tabak yoğurtlu pilav yemiş 18 aylik bebek falan filan aklım karışıyor
ozgurunannesi annelikhalii Aşırıya kaçıp bebekleri yemekten soğutmakta olmaz. Biz 19 ayligiz bir tabak yoğurtlu pilav yemeyiz 2 yemek kaşığı yese yeter yani benim için. 🤭