canzuu Arkadaşlar 7 aylık bebegim balondan asiri korkuyor, inik halinden de şişik halinden de cok korkuyor, neden olabilir bebesi balondan korkan var mi?
Arasannesi canzuu ben de ogluma dogum günü yaptık o zaman farkettim.o da korktu ama zamanla alıştı.bakıp korkuyodu balonlardan
_mercanligunler canzuu benim kızım da cok korkuyor, hele 1 yaş dogum gününde asla yanlarına dikiltemedik balonla foto vs cekinemedik 😂😂
annesinin_kizi canzuu ayy benim kızım da korkar ağlamaz ama eline almaz parmağının ucuyla iter 😂 Babası balonu şişirip eliyle ucunu tutup kötü ses çıkardı ondan etkilendi sanırım Ama ben zaten eline vermem balonu çünki eline her ne alırsa elinde sıkıyor dişleri var azına alır patlatır sa daha çok korkar dşye 9 ay 23 günlük
Tatlihayat canzuu kızım değil ben çok korkuyorum 😂 benim aksime kızım balonu ısırır patlasa bile korkmaz sıçramaz ben çığlık atarım 😂