Ozdmrkbraa E bebekte Nubby kaşıklar var ucu ince olduğu için yedirmek kolay oluyor ve diş kaşıyıcı gibi olan mamaya batırılan kaşıklar var mutlaka almanızı tavsiye ederim. Alıştırma bardağı avent kullanıyoruz akıtmıyor. Ben oioi ye çok para vermek yerine yine e bebekteki vakumlu kaseleri tercih ettim çünkü hiçbirinin vakumu mama sandalyesine muhteşem yapışmıyor, arkadaşlarım memnun değildi bebek çıkarabiliyor. Mama önlüğü olarak mutlaka giydirilenlerden tavsiye ederim çok kullanışlı. Buharda pişirme aleti olarak da Philips wasabi kurtarıcı, tüm yemekler bir tek onda oluyor ve bulaşık derdi olmuyor, naçizane tavsiyelerim ☺️