Anneler merhaba, ben 32 haftalık ken ikizlerim zorunlu sezeryanla dünyaya geldiler 20 gün yoğun bakımda yattık. Şuan 3 + 5 günlükler rop hastalığı varmış. Bebeklerde erken doğuma bağlı göz damarlarının gelişmemesinden dolayıymış. Geçen gittiğimiz de çok az bi şey kalmış evreleri bazen kendiliğinden geçebiliyormuş ama gözün de bulanıklık varmış. Bunun içinde metobolizma ya yönlendirdiler. Böyle bir durumla karşılaşan var mı, Geçiyo mu? yada ne kadar sürede geçer… birde başlıkla alakası yok ama bunuda sormak isterim ikizlerden biri sürekli ıkınırken tıkanıyo… bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. Şimdiden teşekürler herkese…