Yusuf1341 bebekler icin özel irmik aliyorum (süt tozuda varmis icinde), sadece suan öglen yemegini kendim hazirliyorum. Dün ilk defa hazir meyve karisimi verdim malesef karnina hic iyi gelmedi.
ilk cocugumda meyve ögününü, yine bebekler icin özel olan ekmek unu ile ezip veya makinada cekip birazda su ekleyip (kivami gelmesi icin) yediriyordum cok severek yiyordu. Bunada insallah 7. aydan sonra baslicaz ☺️