tombilibuuu Kızlar merhaba iki gün önce 4. Ay aşımızı olduk ama oğlum iki gündür huzursuz aşıdan mi acaba üstelik asi yerinde abse oluşmuş şiş ve sert ne yapmalıyım sizce kendiliğinden geçer mi?
Aselsmommmmmmm tombilibuuu canım pazartesi bi doktora götür istersen bizde olmuştu icindekini enjektörle çekmişti hemşire 🙏
tombilibuuu Aselsmommmmmmm ill kez duydum bizim burda bu dediğini yapmazlar cnm geçer derler ama yine de pzts çocuk hastanesine gideyim acile mi gitsem yarın yoksa cocuk doktoruna mi gidelim acaba
Aselsmommmmmmm tombilibuuu istiyorsan yarın götür canım bişey olmaz deme gibi bir hakları yok içindeki iltihabı enjektör ile çekmişti bizim hemşiremiz
tombilibuuu Aselsmommmmmmm evet cnm götürdüm alkollü pamukla ya da polonyalı pamukla masaj yap dediler böyle diyeceklerini biliyordum zaten ben.