4 ay 10 günlük bebeğim var meme reddi yaşıyoruz. Regl olduğum günden beri çok huzursuz sürekli ağlıyor göğsüme yaklastiriyorum kendini kasıyor popsunu yukarı kaldırıyor sonrası feryat figan. Eli sürekli ağzında çok huzursuz benimle aynı sorunları yaşayan anneler varmı aranızda ,ne yapsam bilmiyorum kaç gündür aşırı huzursuz ve surekli ağlıyor