Yesimeliz84 Kizlar ben 2 doz asi oldum uzerinden 2 ay gecti dunden beri halsizlik vucut agrisi basagrisi sikayetlerim var acaba bunu yasayan oldumu test yaptirmali miyim emziriyorum kizima geciricem diye cok korkuyorum
Elif_Naz Bende covidliyken kızımı emzirdim ama ilaç kullanmadım hiç maske taktım ellerimi sık sık yıkadım Rabbim şifa versin inşAllah tez zamanda 🤲🏻