S3d Merhabalar, kullanıp memnun kaldığınız, ya da bu ıyidir dediginiz baston arabalar var mı, hafif kullanışlı olması önemli benim için, bir de kaçıncı aydan sonra baston araba kullanmaya başladınız🧐
Hosgeldiannelik S3d silver cross jet compact a bakabilirsiniz. Jokerden aldık. Uv korumalı ve uzun tenteli. Kabin tipi yanı daha küçük katlanıyor. Baston tipi olanlar uzun kalıyor kapanınca . Kabin tipleri genelde pazar çantası gibi çekebiliyorsunuz
Nuripekduru S3d baby hope lavida kullanıyorum iki travel bebek arabasından sonra bunu aldım katlanınca küçücük oluyor yatay şekil alıyor yeni doğanada uygun aynı zamanda. Sürüşü fena değil. Çift yönlü aynı zamanda
Nehir06 Gecen hafta chicco liteway 3 aldim cokk kullanisli hafif surusu rahat katlanmasi kolay tavsiye ederim.
NurrC Baston yerine kabin tipi tavsiye ederim. Küçücük oluyor. Bende joıe tourist var. Chicco modelleri de çok kullanışlı kesinlikle kabin tipi tavsiye ediyorum
NurrC S3d baston uzun şekilde kalıyor. Tamamen yatmıyor. Hafif belki ama dik pozisyon sadece kullanabilirsiniz. Kabin tipi ise w şeklinde tamamen kapanıyor. Tamamen düz yatabiliyor bebek. Ve aşırı hafif
Hosgeldiannelik S3d ben 1 yaştan sonra başladım. O ana kadar doona kullandım. Aşırı da memnundum ama kızım yatar pozisyonda durmayınca mecbur değiştirdik 😁 yenidoğandan itibaren kullananlar da var. Tam yatar pozisyonda yatırarak kullanıyorlar. Bebek oturmaya başlayınca da normal kullanıma geçiyorlar