Kizlar 1yas Oğlum var ama geçen ay adet oldum..gunume daha var ama karnında sanki özellikle bal yiyince bisey geziyor gibi acaba hamilemizin…ama hamile olsam 2 3 aylık bebek harekeli olurmu karnimda bu kışa sürede korkuyorum hamile olmak için erken…bebegim daha küçük bu arada sezeryan doğum yaptım adet düzensizliklerim var 😫😫😫😫