Eytufe endişe etmeyin bende çok panik olmuştum ama gerek yokmuş. Bizimde 7. Ay ile 8. Ay arasında hiç kilo almamıştı evet iştahsız bir bebek ek gıda zar zor yer. Tek dayanağı anne sütüdür. Mesela 9. Ay kontrolünde gittiğimizde 400 gr birden almıştı. Bebekler bi zamandan sonra eskisi gibi hızlı kilo almıyorlar hareketleniyorlar çok fazla. Genelde 1 ay boy bi ay kilo şeklinde ilerliyor gelişimleri. Canınızı sıkmayın nasıl besleniyor bilmiyorum kilosu için doktorunuz endişe edecek birşey yok diyorsa korkmayın. Biz 9,5 aylığız en son 8.600 olmuştuk. Bana da hep zayıf geliyor ama yapacak birşey yok artık üstelemiyorum yemiyorsa zorlamıyorum. Bide şu an diş dönemindeyiz artık yediğini bile hiç ağzına almıyor mesela muz çok sever onu bile yemez oldu 3-4 gündür ama geçecek 1 yaşına kadar en önemlisi anne sütü ☺️