Sevvaldal m123 oğlum geçirdi 14 aylıkken. İki tipi varmış onun bizimki biraz daha hafif seyredendi. Hastanede yatmadık onun için. Ama 3 gün yüksek ateşi vardı. Antibiyotik verdi doktoru. Ateş düşürücü ve probiyotik damla. Çok geçmiş olsun size de🙏💐
Sevvaldal m123 cok gecmis olsun🙏💐 biraz yipratici bir hastalik. Inatci ates ve siddetli ishal oluyor. Ama geciyor cok sukur🙏🙏🙏