Fadimeemre sana birşey diyeyim mi canım benimde ilk çocuğum kimseye nokta birşey sormadım 10. Günden itibaren bir başıma baktım yeri geldi eşim gece olmadı yeri geldi gündüz 3 de ise gitti gece 1 de geldi vardiyalı çalışıyor gene de aman bi gelin demedim herşeyi araştırdım okudum ettim ınstagramda çocuk doktorları buldum onlara sordum ebeler buldum bebek hemşireleri buldum onlara sordum bir sürü makale okudum ve tecrübe edindim. Şimdi oğlumun doktoruna gidince sana bayılıyorum çok bilgili bir annesin der. Benim oğlum doğunca kabullendigim düşünce tarzı en iyi annelik yapabildiğin ve bildiğin anneliktir. Ne zaman eski annelerimizin zamanı ne bebekler eski bebek. Elbette onlarında tecrubelerinin doğru olduğu ise yaradığı zamanlar oluyordur ama hep iç güdümle hareket ettim. Devlete de gitsen herşeyi çatır çatır sor gerekirse bu konularda cazgır ol biraz sonuç olarak herkes işini yapmak zorunda. Tereddüt etme aklına fikrine yatıyorsa yap. Bebeğini en iyi sen tanırsın ne annen ne kaynanan. Bebek büyütmek gerçekten çok çok zor biliyorum hepimiz yaşıyoruz ama sen kendi kafana bakarsan gerçekten aa aslında herşey kolaymış ve ben insanların fikirlerini göz önüne alarak bunu zorlaştırıyomuşm diyeceksin