Kızım beş aylık.yaklaşık bir buçuk saat önce koltuktan düştü.dün ilk defa döndüğünü gördüm normalde çok dikkat ederdim böyle şeylere.yastıksız koymazdım,eşim marketten geldi onları yerleştirim derken düşmüş.ağlamasıyla koştuk odaya geldiğimde yerdeydi zaten ağlamasından anladım düştüğünü. 😔 o korkuyla yüzüstü müydü sırt üstü mü hatırlayamıyorum.bir buçuk saattir uyutmuyordum yeni uyudu uyku saatleriydi zaten.normal bir şekilde gülüyor yine konuşunca kafasını çevirip bakıyor ama çok sessiz duruyor ve çok korkmuş.
bir şey olur mu acaba? Lütfen başına böyle bir şey gelen bir arkadaşımız varsa yardımcı olsun 😔