5.5 aylık bebeğim 5 aya kadar kolikti şimdi geçti ama çok mızmız. Diyelim ki karnı acıktı birden aşırı derecede cıyak cıyak bağırarak ağlamaya başlıyor mamayı hazırlayıp getirene kadar mosmor oluyor ağlamaktan. Halbuki 1 dakika bile sürmüyor mamayı hazırlamam. Normal mi her bebek mi böyle?