Valla yamuna owli filan çok pahalı bence gerke yok korse için ben trendyoldan ucuz bisey aldin gayet guzel is goruyor(burdan bl anne akil vermisti bana allah razi olsun ondan param cebimde kaldi😅)
tayt icin de faruk ekin interney sitesine bakin toparlayici taytlar var 30 tl. Aldim giyiyorum cok guzel