gozdesh urazinannesiii ben calzedonia’dan alıyorum memnunum. Kalın termal taytından 2 kere aldım ikisi de pamuklandı. Normal toparlayıcı olanlar güzel ama termal önermiyorum.
Ayemta urazinannesiii pardon canim.ben toparlama amacli kullaniyorum Termal degil.Fakat kalitesi mukemmel.kac defa yikadim yeni gibi
Ayemta urazinannesiii evet Cok iyi cok zayif gosteriyor amleyyatdan hemen sora almistim.kendimi iyi hissetiriyor bana.Zayifladimda baya.tayyt bana ilham verdi 😀
Balkupummm urazinannesiii 2 ayda falan 10 kilo verdim ama ben bisey yemedim ekmegi hamur isini pilav makarna kesmistim taytida giydigimde hareket yaptim evde biraz basenlerde bel kismimda etkili oldum suan 4 kilo daha vermem lazim yine basladim bakalim
urazinannesiii Balkupummm ay çok gaza geldim bayrama kadar bende versem 10 kilo ne kadar güzel olur 🤲😀
Balkupummm urazinannesiii Ah ah versem nolcak gobegim duruyor ya onun icin ugrasicam bende basladim bakalim 🤦
ipekkizimm urazinannesiii trendyolda şu surekli karşımıza çıkan genelde 45tl olan milla’nın taytı var cok guzel topluyor ☺
Balkupummm urazinannesiii Fazla degil aslinda ama zayifken birden fazla kilo alip verememek piskljimi bozmustu hala gobegime deli oluyorum eski pantlnlarima giremiyorum insallah hep beraber verirz kilolalari 😃
Eloo53 urazinannesiii ben aldım o tayttan canım çok rahat iş yaparken falan giyiyorum terletiyor üstünde yokmuş gibi yürüyüşe çıkcam ter su içinde kalırım
urazinannesiii Eloo53 bende karar verdim alacam sanırım İnstagramda da bir kaç sayfa buldum ama ne kadar güvenilir bilmiyorum
Simay41 urazinannesiii ben kullanıyorum çok çok memnunum kesinlikle yamuna hatta şimdi satıp 1 beden küçüğünü alacağım yamuna performans termal tayt