azizinannesi bizde aynı şeyi yaşıyoruz canım. Emzik vermeyi denedim hem de her markanın her çeşidini ama almadı. Emzik bebeklerin tercihi almayınca almıyorlar çokta zorlamamak lazım ama dene derim meme reddi yaşayacağını sanmıyorum. Bende başta beni kullanıyor bence anne değil meme olarak görüyor diye düşünüyordum ama sonra farkettim ki şuan tek ihtiyaç duyduğu şey güven duygusu onuda bizden alıyor biliyorum hiçbirşey yapamıyorsun kendi adına ve evin için ama biraz sabır bırak dağınık kalsın bırak biraz yorulalım yeter ki bebişimiz güvende hissetsin ve mutlu olsun.. çevresini tanıdıkça birşeylerle oyalandıkça eminim ki sadece karnını doyurmak ve sakinleşmek için bize ihtiyaç duyacaktır