Kızım 2 yaşında normal de evde ara bezini çıkartırım biraz sıkmasın rahat olsun diye fakat iki gündür çişi geldiğinde çişi çişi diyor ve lazımlığına oturtunca yapıyor gel gelelim ki dün öğle uykusundan saat 4 de uyandı ve 10 a kadar hiç çişini ve kakasını yapmadı yatarken bağlamıştım sabah bir uyandık bez hem çiş hem kaka dolmuş neden böyle oldu anlamadım ve buğün de 8 de uyanmıştı saat 2 de öğle uykusuna yatırdım yine hiç çiş yapmadı şimdi acaba hata mı yapıyorum bi an heveslendim neden böyle oldu başına gelen var mı