Vanilya Muge1234 Mutlaka güneş kremi sür her gün sabah kalkar kalkmaz. Lekeler için lazer tedavisinden başka bişey iyi gelmez bence
BiAnne Vanilya güneş kremi çok önemli bencede benim teyzem 40 yaşında kadının yüzünde bi tane leke yok güneş kremini sürekli kullanıyor bende alıcam fakat hangisini bilmiyorum teyzem sebamed kullanıyor sizde hangisi daha iyi