Bende bir post açtım. Görmedim sizinkini. Bizimki de dokuz aylık ama son iki aydır mahvoldu çocuğum..zeytinyağı icirdim.corbasi bol yağlı yapiyorm..şurup verdi Dr banamisin demiyo. Koyu ve sert kakası..az az yapiyo cikarama kadar mosmor oluyor..yani çozum yok gibi