Kızlar şuan ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Kızım 9 ayı bitirdi 10. Ayına girdik. Hep püre tarzı şeyler veriyordum zar zor yiyordu. Dün doktora gittik. Blendır tarzı vermeyi artık bırak porsiyonlara geç dedi. Çiğneyerek yiyeceği şeylere. Sabah krep falan yaptım mıncırdı attı. Elimle veriyorum yemiyor kaşıkla deniyorum yemiyor. Kendisi eliyle fırlatıyor her yere ağzına alıp da yemiyor. Ben sık emziriyordum mesela akşam 19:30 gibi yattı 6 defa uyandı hep emmek istiyor memede uyuyor . Doktor da bu yeni doğan değil max 3 defa emzir dedi. Gün içinde de max 2-3 defa emzir dedi. Öğle yemeği olarak kabak yemeği makarna köfte yaptım yemedi. Sabah 9.30 da emdi en son suan saat 14:00 emzirmedim yesin diye aç ama yemiyor. Kafayı yiycem sabah 6 dan beri ayaktayım uğraşıyorum ama yok. Akşama da farklı sebze ve et yapmam lazım hiç mecalim yok. Bunları vermeyi deniycem. Aşırı mutsuz ve çaresizim ben yemek hazırlıyorum eşim de gelmiş kahvaltı ne zaman hazır diyor. Ağlamak istiyorum. Çocuğum aç. Emzirsem yemek yemiycek. Doktor alışması lazım dedi. Çaresizim nolur yardım edin. Tecrübeli anneler 🙏😔