Hayriyedeniz bende elektrikliden memnun kalmamistim. Pahalı oldugu icin komsumdan ödünç istedim elektrikli pompa eski ve degisik bi markaydı. Göğsumun uç kısmini fena bi sekilde cekiyordu. Sadece 5 dakika dayanabildim ve bir damla bile sut cıkmamısti sadece canımin yandigi ile kaldim. Hastanelerdeki elektrikli pompalar cok iyi. İmkanimiz olsada oyle bisey alabilsek keske.