yeninesilmom kaynar suda bekletebilirim o sorun değil, kendi kıyafetlerini de granül sabunla yıkıyorum. Takıntı değil çünkü illa ki bi yerde maruz kalıyoruz benim yaptığım elimden geldiğince bebeğimi korumak. İlerde alerjik sıkıntıları olmasın, bebeğim olmuyor diye doktor kapılarında dolaşmasın diye.