25 günlük bebeğim Kızlar yaklaşık bir haftadır bunla uğraşıyorum artık bittim diyebilirm gazı var diye ilk önce özele götürdük evet var dedi doktor gaz yagı yazdı kullandık ama bir etkisi olmadı bir gece artık ağlama krizine girdi devlette acile gittik hemen lavman yaptılar yaptıkları gece çok iyiydi herşey dün geceye kadar yaklaşık 2 saat boyunca soluksuz ağladı o kadar korktukki hemen hastaneye gittik tekrar lavman istediler ama yine ağlıyor yine durmuyorsu kan ve idrar testi istedi ama idrarı veremedik daha çok küçük oldugu için her deneme başırırısz oldu kanda da bir değerimiz düşük çıktı kontrole çağırdı tekrar artık başa çıkamıyorum bazen oturup bende ağlıyorum eş desteğide olmayınca böyle zor geçiyor günlerim sizlerde böyle sorunlar yaşadınız mı süreciniz nasıl geçti nasıl başettiniz biraz morel olsun diye yazdım 👼🏻