Feyyyzza Kızlar bebegim bir kaç gündür çıt sesine sıçrıyor uykuya dalamıyor. Sebebi ne Olabilir? Öneriniz var mi?
Cheddar Feyyyzza yarım kundak yapabilirsiniz. Moro refleksi oluyor yenidoğanlarda kolayca kendini uyandırabiliyor. Zamanla azalıp kaybolacak
Unknown Feyyyzza Gazı olabilir yada sütünüz tazyikli mi geliyor acaba ? Tazyik olduğunda da onunla baş etmeye çalışıyor olabilir. Tıkanma falan oluyor mu emerken ?
Feyyyzza Cheddar hayır ayaklarını çekmiyor canım sanki emmeyi unutmuş gbi davranıyor. Emmeye calisirken ısırır gibi yapıyor. Kafasını geri çekip sallıyor. Emmek istiyor ama ememiyor gibi. Çok güzel emiyordu noldu bilmiyorum böyle ya
Cheddar Feyyyzza burnunu düzenli temizliyor musun eğer burnunda sümük varsa rahat nefes alamadığı için kendini geri atar ememez
Mahbuss Feyyyzza Muhtemelen gazı vardır. Kizim 2.5 aylık gazı varken aynen dediğin hareketleri yapıyor
Feyyyzza Unknown Cheddar o konuda sıkıntı yok. Emzirdim koydum az önce 2 dk sonra uyanıyor kıpkırmızı oluyor ıkınıyor bide iki gündür kaka düzgün yapmıyor günde kaç kere yapsa yeterli oluyor
Unknown Feyyyzza Ne desem yalan olur o zamanlar sanırım 2-3 defa yapıyorlardı belki daha da çok. Ama gaz olması muhtemel. Eğer bağırsak düzenleyici , gaz damlası kullanmıyorsanız, doktorunuza da sorun, onlar rahatlatır.
Sumeyra87 Feyyyzza dogru duzgun yapmamasi degil aksine fazla yapmasi gerekli ilk baslarda sonra sonra azaliyor diye biliyorum ama.6 7 tane kakali cisli bez aliyorsaniz sikinti yoktur ama sutunuz hemen inmiyorsa onada sinirleniyor olabilir.siktirinca geliyormu memenizden sut.yada mesela cekmeye baslayinca yutkunma sesi duyuyormusunuz hemen
Feyyyzza Cheddar acaba dedim süt ve süt ürünleri alerjisi felan mı? Belirtilere anneler hep bunları yazmış uykuya dalamama meme ile bogusma vs
Cheddar Feyyyzza sanmıyorum. Kakada mukus, kan, egzama tarzı cildinde lekeler, gürültülü kaka yapma vs bunlar en önemli belirtileri. Dediğim gibi o aylarda gazı olunca emmede sıkıntı oluyodu biraz pat pat vurup sonra alıyodım memeye
Feyyyzza Sumeyra87 evet evet duyuyorum sütüm geliyor allaha şükür ama biberon veriyorduk geceleri o yüzden sanırım emmede sıkıntı yaşıyorum biberon emiyomuş gibi emiyor memeyi. Kabız olma şansı varmı
Feyyyzza Cheddar gürültülü kaka yapıyo bazen tek belirti olarak o var🤔 oda gaz mı kaka mı bilmiyorum. Sesli gaz çıkarırken mı kaka yapıyo onu bilmiyorum yani
Cheddar Feyyyzza benim kızda yapardı gazıyla beraber atardı kakayı. Alerjik reaksiyon olsa ciltte kesin belirti olur. Süt alerjisi ağır oluyo çünkü
Sumeyra87 Feyyyzza anne sutu alan bebeklerde pek olmaz ama biberon aldiysa sizin sutunuzunde onun gibi kolay gelmesini bekliyordur.hani onda fazla cekmesine gerek yokya .kasikla icirmek gerekli bu yuzden.cok inatlasmadan sessiz karanlik yerlerde emzirmeyi deneyin.bide ust dudagina meme ucunuzu degdirin agzini aciyorya hemen iyice sokun agzina memenizi oyle oyle alisir ins.