Yenibiranne_123 Olabilir tabi ki ama bence zaman gecmeden doktora göturun bizde de hırıltı ve öksürük vardı bronşiolit tanısı kondu hemen evde buhar ve nebülizatörle tedavimize başladık 3-4 gunde toparladı cok sukur