rumeysagunindi 2 aylik bebegimde kalca cikigi oldugunu ogrendik su ferjka yastigi kullanıyoruz boyle bisey yasayn varmi ne kadar surede iyi olur bu yastigi kullanmayi ne zaman birakiriz bilgisi olan varsa yazsin lutfen bebegimi boyle gordukce dayanamıyorum
Maya1 rumeysagunindi canım bizde de var bizde pavlik bandajı kullanıyoruz merak etme alışıyor bebişler
rumeysagunindi Maya1 canim ben daha yeni gordum girememistim bayadir sen ne zamandir kullanıyorsun kac aylik bebegin
Maya1 rumeysagunindi 4 ay 10 gün sanirim 🤭 .yaklaşık 1 aydır kullanıyoruz. Ilerleme var. 2 hafta sonrada kontrol var