ozsim _elmaliturtam evet 2 tane vuruluyor bacaklardan. 2. Ay aşının verem hqriç aynısı. Bende geçen gün yaptırdım . Biraz ateş yaptı bu kez. Calpol verdim aşıdan sonra düşürdü şükür 🙏
Busra-123 ozsim neye göre ateş yapıyor veya yapmıyor anlamadım yani ateşin çıkması neden veya çıkmaması kafamda deli sorular ?
ozsim Busra-123 2. Doz biraz daha ağır oluyor galiba ondan . Ebe ateş yapar deyince şırup verdim bende . Ertesi gün bile devam etti
_elmaliturtam ozsim yaa aşıdan sonra çok huzursuzlandi çok zor uyudu sürekli ağladı 😩 bizede sıkıntı olmaz 2aylik aşısı gibi demişti