Sezenkumsal92 ilk dozu yaptirmistik sonra sut alerjisi cikti 2 dozu yaptiramadik bagirsak tepkili olunca boyle kakasi mukuslu kanli gelmisti alerjidenmis oyuzden yapilmadi 2ci doz. Sen bi iyi doktora goster 3 ayda yaptirirsin olmazsa 3 ve 5 aylarda yapilir.