Prensescilek Karavanla yapmadım ama bence karavanla daha iyi olur diye düşünüyorum bu virüslü zamanda karavan en mantıklısı içinin foksiyonel olamsıda tabi iyi olduktan sonra bence hiç te kötü olmaz diye düşünüyorum ama işte tatilerde de insan kendin ye kendin pişir yapınca tatil bi anlamı kalmıyo artık okadarıda olu versin bu zamanda🙂😊