Merhaba sevgili anneler,
12 aylık bir bebeğim var anne sütü malesef 3 ay alabildi ve hep ağırlıklı o arada mamaydı.Ek gıdaya hiç düşkün değil uykuya geçişte ve gece sık uyanmalarında hep mama istiyor özellikle son zamanlarda daha düşkün oldu gunluk 500 cc yi geçiyor bazen siz bebeklerinize nekadar mama veriyorsunuz günlük?Teşekkür ederim🤗