Kelebegimmmm melikeeomeer 200 - 400 gram yeterli üç aydan sonra. Doğum kilosunu katlayınca almasa da normal
17112020 Kelebegimmmm bazisi da 500 700 arasi diyor 200 400 diye doktor mu dedi acaba? Bnmkiler hep 500 aliyor 4 ten sonra bn de az zannediyordm ama keyifleri yerinde oluyordu şükür
melikeeomeer Sadiye1 aynen çok haklısınız kardeşim var 4 yaşında annem emziriyordu prametüre doğmuştu ama doktor sütün yetmez mama ver dedi aylık. 1bucuk kilo alıyordu 🤣
Mervegem melikeeomeer 4 aydan sonra kilo alımı yavaslar ayda 500 gram civarı alması beklenir zaten. Bebeginiz kiloda almıs. Boyuda kilosuda iyi kafanıza takmanızı gerektirecek bişey yok