Ebrukarabag35 eğer evde kullanmak için alacaksanız ben Nuk markanın pipetlisini aldım Evde suyunu meyve suyunu vs içirmek için Ve çok memnunum tavsiye ederim🙏Akıtma yapmıyor ve baya sağlammış kızım baya fırlatıyor çünkü🙈 Dışarısı için içi paslanmaz çelik suluk aldım