ozlemtuncay hayır kuzum yenidoğan 2 saatte bir beslenir. Kutuya bakma, onlar çok ölçek ve uzun saatler yazıyorlar hep. Büyüyünce bile o kadar mamayi o kadar saatte içemeyecek göreceksin. Sakın süreyi 2 saatten uzun tutma, yenidoğanda ani kan şekeri düşüşü yaşıyor, mutlaka 2 saatte beslemen lazım gecede dahil. Beslenme yetersizliğinden yenidoğanken 3 gün hastenede yattık. Bu konuda bilgili ve tecrübeliyim. Sakın ama sakın uzatma arayı, Allah korusun sonuçları çok kötü olabilir.