Merhaba güzel anneler bebeğim 8aylik 3-4 gündür hicbirsey yediremiyorum mamada dahil özellikle bugün uyandığından beri hicbirseyi yemedi ve kucağımda otuyor bırakınca ağlıyor huzursuz çok şükür burun akıntısı öksürük ateş hicbirsey yok sadece kabızlık var böyle olan bebekler varmı ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz lütfen 🤗