Kızlar 15 gün önce de post açmıştım. Adetimin ilk gününden itibaren 15 gün sonra tekrar oldhm diye. Ve bugün yine adet oldum. Delirmek üzereyim artık. Zaten adetim bitti üstüne grip oldum tam iyileştim derken şimdi tekrae adetim. Bir öncekinde doktorumu aramıştım normal dedi ama bu da mı normal 😭😭