Almila7421 kusura bakmayın forum kısmına pek fazla girmiyorum görmemişim yazdığınızı çok şükür bebeğim iyi rabbim bize bağışladı o süreçler biraz zorlayıcı oluyor ama bebişlerimiz hemen toparlıyor ameliyat sonrası bizim ses telimizin bir tanesi felç oldu beslemesine dikkat etmemiz gerekti 6-12 ay içerisinde kendiliğinden düzelir dediler henüz tekrar kontrole gitmedik ama bence düzeldi bile 6 ay a kalmadı gibi tansiyon ilacına devam ediyoruz Ağustos ayında kontrolümüz var inşallah onu da kesecekler rabbim sizede şifalar versin meleğinizi size bağışlasın siz sadece dua edin yoğun bakımda kaldıkları için biraz korkuyorlar yanlız birakmayın bol bol sizin kokunuzu alsın bebişlerimiz bizden daha güçlü Hemen toparlayacak meraklanmayın🥰