Kızlar meraba hayırlı kandiller size bugün mubarek dualar şifa olsun inşallah bikac gundur halsizligim vardi. Her zmaan gibi 1 2 parka cikardim çocuğumu. Birde ailece sahile gittik üşürmüştüm öksürüğüm cikti test verdim bende cikti esim de cikmadi .esim ateslendi de .atlatti sanirim .kaynaanmbiraz laf ediyo herseyde bos konusuyor ne desem söylenir. Eltim çocukları da gekdigtti bende nem kaptim sanirim ama ben oldum.yatak odasinda yim burda hapis olmak da zor bi meyv3 yedim esim tabak getirdi yanima ama insan rahat edemiyor Emdiryorum oglumu ama babaya biraktim cocugu ya uyutamiyorda .aklim kalıyor. Ben kendimi yordum ondan sanirim .emziren anneler var mi aranizda ne yaptınız..