Merhaba anneler,
Hayırlı kandiller.💕
Bebeğim 5 aylık emzik bıraktırmak istiyorum.
Sadece geceleri veriyorum emzik . İstemeden bağımlı yapmışım bebeğimi . Geceleri emzik için uyanıyor ve uyumuyor tekrar verene kadar . Siz neler yaptınız bırakırken ? Tavsiyelerinize ihtiyacım var .