Annnisshhh Kızlar az önce eşim işe giderken çocuğu sevdi kokladı alnından öptü gece lambası olduğu için oda loştu bende onunla beraber daire kapısına kadar gittim bir baktım dudağının üstünde hafif iğne ucu kadar sivilce gibi birşey var uçukmu sivilce mi anlayamadım keşke öpmeseudin neden öptün dedim oda ben farket edim ki görsem öpmezdim dedi hemen yukarıdan uçuk kremini aldı sürdü bakalım uçukm mu değil mi öğlen belli olur falan dedi inşallah sivilce dir eğer uçuksa hastaneye götürmem gerekir mi birşey yaparlar mı çok tedirgin oldum
Annnisshhh Deletedmom324 hemen ıslak pamukla ellerini yüzünü sildim iyice ama işe yarar mı bilmiyorum
deletedmom1067 Annnisshhh Deletedmom324 sakin olun kızlar 😊evet uçuk tehlikeli ama sulu ve yayılmışsa zararlı
deletedmom1067 Deletedmom324 bide bu sey yayilmadsn once kizim tabyrcu olmustu benim uçuk vardı 2 tane hemde ve prematüre sıfır bağışıklık yani hiçte bulasmadi 🤣çok abartıyorlar milletin haberi yokken rota gibi vi çıktı bi çıktı 😄😄😄
Deletedmom324 deletedmom1067 ay ne biliyim ben de coook cıkar. Valla korktum. Şimdi farkettım hiç de arastırmamışım bu konuyu 🤷🏻♀️ Bugum kontrolumüz var sorarım 😊
deletedmom1067 Deletedmom324 evet dikkat etmek gerek ama öyle ayyy ne yapacam doktora kosayım gerek yok