Zzzz Kızlae istanbuldayım bugün kızımı biraz gezdirmek istiyorum hasta olur mu acaba 4 aylık oldu bebek arabasına koycam yağmurlukta takarım üstüne sizler nasıl yapıyorsınuz
SeverusSnape Zzzz sakın kaçırmayın bu havayı, atın kendinizi dışarı. Hava mis gibi, üşümez korkmayın☺️
Feyzosunannesi Zzzz hava guzelse cik bence canim bisey olmaz allahin izniyle sıkıca giydir ustune ortu ort, ankaradayim ben burda hava baya kotu bikac gundur yoksa bende hergun cikariyordum🌸
Fun Zzzz hava çok güzel hiçte yağmurluğa gerek yok bırakın temiz hava solusun. Siz üstünü ayaklarını iyi giydirin hiç bişey olmaz yağmurluk gereksiz :) dışarıyı izlesin
turansmom Zzzz Canım biz 1 aylıktan beri hava güzel olduğu zamanlar çıkarıyoruz, bebeklerin bile temiz havaya ihtiyacı var. Kalabalıktan uzak, güzel güneşli yerlere götür tabiki sıkıca giydirip Allahin izniyle birşey olmaz🥰
Ruen97 Biz şimdi girdik eve bu havayı kaçırma 2 aylık oğlum ben hep çıkartıyorum ama biz kanguruyla çıktık içinde bir kat kıyafet ve mont tulumu var
Yahmir Zzzz valla 1 aylık olduğundan beri her gün dışarı çıkartıyorum şimdi 5 aylık olacak hava alması vücudun mikropları erkenden tanıyıp önlem alması bana daha uygun geliyor. İyi giydirirseniz sıkıntı yok şiddetli rüzgar falan varsa bebek arabasına yağmurluk geçirebilirsiniz. Onun haricinde normal gezdirin nefes alsın